Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Nafaas. Meer weten? Ontdek meer
Steffi
20 jun 2026 om 20:01
Altijd geweldig! Enorme fan van Nafaas
Amber
20 jun 2026 om 18:01
De Palestijnse kip is echt heerlijk en veel eten voor je geld :) Personeel is heel vriendelijk!
Maarten
19 jun 2026 om 19:55
Ruime hoeveelheid en erg lekker!
jesse
19 jun 2026 om 19:12
Lekker eten waar voor je geld en ook veel
Nynke
18 jun 2026 om 19:36
Alleen maar lof! Het was er super snel (0 min).
Friet was goed en warm.
Grote portie kip (krokant!) met extra brood en saus. Zelfs de bijgevoegde groente was lekker!
De humus was duidelijk vers en dus erg lekker.
(ik heb geen aandelen ;))
sander
18 jun 2026 om 17:42
Top
Thom
14 jun 2026 om 21:09
In 1 woord: Heerlijk!!!
E
6 jun 2026 om 13:37
Heerlijke gerechten, zoals gewoonlijk. Niet alles geleverd, maar netjes nageleverd door vriendelijke bezorger.
Marja
5 jun 2026 om 20:27
Heerlijk eten,goed verpakt dus lekker warm.Snelle bezorging!